23.09.2009.
PH u duplom olimpijskom triatlonu

Na Krku je proteklog vikenda u organizaciji Tk "Swibir" održano prvenstvo Hrvatske u duplom olimpijskom triatlonu (3km-80km-20km). Pobjednik kod muškaraca je Mori Mitja (SLO), a kod žena Iva Tomić (CRO).

Budući da sam se po prvi puta odlučila okušati na utrci ovakvoga tipa, cilj je zapravo bio “samo” završiti dupli olimpijski triatlon (3km plivanja-80km-20km), budući da nisam imala nekih posebnih priprema. Bez ikakvih očekivanja sam ušla u utrku i pojma nisam imala što me čeka, tako da sam samo željela proći kroz ciljnu liniju. Na startu utrke nisam osjećala neku nervozu, zapravo sam jedva čekala da krenemo. Plivali smo 2 kruga od 1500m, iako “kažu” da je bilo nekih 200m duže. Veći dio staze plivala sam sa slovenkom Leni Fafangel. Nisam htjela pojačavati tempo iako mi se nekoliko puta učinilo da bih možda trebala, ali čemu, kad će utrka ionako početi kad sjednemo na bike. Kako je utrka odmicala, a posebno na prvom krugu biciklističke dionice, shvatila sam da neće biti baš lako doći do cilja. U prilog tome išao je biciklistički segment od 4 kruga na izrazito brdovitoj i tehnički zahtjevnoj stazi. Naime, kako već svi znaju, spust u Staru Bašku nije nimalo simpatičan čak je na momente djelovao i jezivo, skoro 1,7 km strmovitog spusta na nekim mjestima nagiba čak i do 13%, a to se naravno trebalo prijeći i u suprotnom smjeru, uzbrdo četiri puta. Shvatila sam da ću morati negdje štediti noge. Iako nevoljko odlučila sam se ipak prištediti na svim onim djelovima staze (kojih je bilo jako malo) gdje se to moglo. Odluka se pokazala ispravnom kada sam sišla sa bicikle i krenula trčati. Stvarno sam se osjećala poletno. Prvi krug uhvatila sam svoj tempo i trčala ritam koji mi je odgovarao, a da mi nije bilo previše teško jer ipak trebalo je otrčati 20km do kraja, a zaista se nisam htjela vući do cilja. Nakon što sam pretekla dvije natjecateljice koje su bile vodeće nakon bicilkističkog djela, Željku i Leni, odlučila sam nastaviti istim tempom, ali izgleda da sam malo pojačala tako da sam ulaskom u drugih 10km imala manjih problema sa slezenom i grčevima u nogama. No nakon što sam morala smanjiti tempo svi problemi su nestali. I tako nakon svega, nakon nešto više od 6h ulazim u cilj kao pobjednica. Lijepo, zanimljivo iskustvo duplog olimpijskog triatlona koji stvarno veze nema sa upola kraćom distancom.

Pobjednik duplog olimpijskog triatlona je Mori Mitja (Tk Ljubljana) sa vremenom 04:51:08, ispred Kregar Mire (ŠD Trisport Kamnik) sa vremenom 5:01:36 i Claessen Dennya (GETC) sa vremenom 5:02:59. Andrej Vištica (Tk Zagreb) novi je prvak Hrvatske u duplom olimpijskom triatlonu sa vremenom 5:03:01. Drugoplasirani je Saša Franić (TK Zrinski Novatec) dok je trećeplasirani Josip Mladin Živković (Tk Zagreb).

Kod žena ja sam osvojila prvo mjesto sa rezultatom 6:07:51 ispred drugoplasirane Fafangel Leni (ŠD Trisport) sa rezultatom 6:20:11 i Šaban Željke (TK Swibir), 6:22:50. Za prvenstvo Hrvatke poredak je slijedeći: Iva Tomić (Tk Rival), Željka Šaban (Tk Swibir) i Gordana Jelić-Mrčelić (Tk Split).

M

2. Leni Fafangel SLO 6:20:11
3. Željka Šaban CRO 6:22:50
4. Gordana Jelić-Mrčelić CRO 7:31:39

Na Krku su održane još i štafetne utrke i olimpijski triatlon. Uvjerljivu pobjedu kod muškaraca odnio je moj talijanski kolega Alberto Casadei (Team Liger Keyline) ispred Massima Cigane (Team Liger Keyline) i Jaroslav Kovačića (TK Krško). Kod žena takoder uvjerljivo, slavila je Daria Pletikapa (Tk Zrinski Novatec) ispred Dolinar Nine (ŠRK CELJE 3TEAM).

Zaista, sve pohvale marljivim volonterima i organizatorima na danu prepunom sporta, zabave, smjeha i ekstremnih situacija na stazi.